ZAMP-ove mjere za poslovne korisnike (COVID-19)

Objavljeno: 27. ožujka 2020. u kategoriji

Poštovani,

Prenosimo Vam u cijelosti obavijest sa web stranice ZAMP-a o naknadama za ZAMP za vrijeme trajanja posebnih okolnosti (Coronavirus).

KORISNICI: UGOSTITELJSKI OBJEKTI, HOTELI, USLUŽNE DJELATNOSTI, TERETANE, SALONI I SLIČNI KORISNICI

Sukladno ranijim informacijama da ćemo korisnicima glazbe izaći u susret i pružiti potporu u vidu rasterećenja, u ovim teškim vremenima za sve dionike, donosimo informaciju o najnovijim poslovnim odlukama koje se odnose na ožujak i iduća razdoblja u kojem će objekti biti zatvoreni:

  • Korisnici: ugostiteljski objekti, hoteli, teretane, uslužne djelatnosti i slični korisnici za mjesec ožujak ostvarit će solidarne pogodnosti. Imajući u vidu posebnu situaciju u kojoj se nalaze korisnici glazbe, ali i sve gori položaj svojih članova, glazbenika koji su među prvima i najteže pogođeni nastalom krizom, objavljujemo:
    za razdoblje od 14.3. nadalje, u kojem navedeni korisnici u Hrvatskoj ne posluju i ne koriste glazbena djela, nema zaduženja niti obveze plaćanja naknade za glazbenu licencu.
  • Za prvih 14 dana ožujka, u kojima su ugostiteljski i drugi objekti (hoteli, obrti, teretane, saloni itd.) u zemlji radili otežano, za licencu gore navedenim korisnicima odobravamo popust od 50%.
  • Kako bismo im dodatno olakšali povratak u normalno poslovanje po završetku izvanrednih Vladinih mjera, taj umanjeni iznos naknade za mjesec ožujak moći će platiti u 3 mjesečne rate. Napominjemo, radi se ukupno o 25% iznosa u odnosu na redovno zaduženje kakvo je bilo za npr mjesec veljaču u kojoj se poslovalo normalno.

Prestankom Vladinih izvanrednih mjera donijet ćemo odluku o visini mjesečne naknade za prvi i sljedeće mjesece u kojima će objekti korisnika ponovno početi s radom tj. korištenjem glazbenih djela.

  • Nadalje, korisnički objekti koji su na području Grada Zagreba potresom oštećeni u mjeri da ne mogu nastaviti s radom, izuzeti su u potpunosti od plaćanja naknade. Pozivamo sve objekte na koje se odnosi ova odluka, da nas kontaktiraju pismeno na mail posl-zg(at)hds.hr
  • Svi objekti koji su prestali s radom sukladno odluci Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske ne trebaju nas pojedinačno kontaktirati da su prestali sa radom jer je HDS ZAMP automatski proveo sve obustave poslovanja sukladno toj odluci i za sve objekte na koje se ona odnosi.

Vjerujemo da su ove posebne mjere dovoljan dokaz kako u korisnicima vidimo partnere i u najgorem razdoblju za poslovanje svih subjekata u zemlji.

Za sve informacije i pomoć ovoj skupini korisnika stojimo na raspolaganju na mailu zamp(at)hds.hr i brojevima telefona:
– Centrala: 01/6387-000, Poslovnica Zagreb: 01/6387-003

– Poslovnica Rijeka: 051/686-547
– Poslovnica Osijek: 031/200-722

– Poslovnica Split: 021/317-639 

Izvor: ZAMP

Pravila privatnosti © 2019. UO Rovinj